ஓ منتديات شخابيط ترحب بكم ஓ
ديه اغنيه مش بحبها بس انا بعشقها وعشان كلمتها قريبه جدا لقلبي بتمني تنول اعجابكو 61362311
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا ديه اغنيه مش بحبها بس انا بعشقها وعشان كلمتها قريبه جدا لقلبي بتمني تنول اعجابكو 82989410
ادارة المنتدي ديه اغنيه مش بحبها بس انا بعشقها وعشان كلمتها قريبه جدا لقلبي بتمني تنول اعجابكو 10379810
ديه اغنيه مش بحبها بس انا بعشقها وعشان كلمتها قريبه جدا لقلبي بتمني تنول اعجابكو 61362311
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا ديه اغنيه مش بحبها بس انا بعشقها وعشان كلمتها قريبه جدا لقلبي بتمني تنول اعجابكو 82989410
ادارة المنتدي ديه اغنيه مش بحبها بس انا بعشقها وعشان كلمتها قريبه جدا لقلبي بتمني تنول اعجابكو 10379810
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مرحبا بك ஓزائر ஓ

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ديه اغنيه مش بحبها بس انا بعشقها وعشان كلمتها قريبه جدا لقلبي بتمني تنول اعجابكو

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
BlaCKAnGeL
المـديـر العـــام
المـديـر العـــام
BlaCKAnGeL

ذكر
مزاجي : رايق
البلد : ديه اغنيه مش بحبها بس انا بعشقها وعشان كلمتها قريبه جدا لقلبي بتمني تنول اعجابكو Egypt10
مزاجي : ديه اغنيه مش بحبها بس انا بعشقها وعشان كلمتها قريبه جدا لقلبي بتمني تنول اعجابكو 8010
المهنة : ديه اغنيه مش بحبها بس انا بعشقها وعشان كلمتها قريبه جدا لقلبي بتمني تنول اعجابكو Collec10
الهواية : ديه اغنيه مش بحبها بس انا بعشقها وعشان كلمتها قريبه جدا لقلبي بتمني تنول اعجابكو Riding10
الأوسمة : ديه اغنيه مش بحبها بس انا بعشقها وعشان كلمتها قريبه جدا لقلبي بتمني تنول اعجابكو Tamauz

ديه اغنيه مش بحبها بس انا بعشقها وعشان كلمتها قريبه جدا لقلبي بتمني تنول اعجابكو Empty
مُساهمةموضوع: ديه اغنيه مش بحبها بس انا بعشقها وعشان كلمتها قريبه جدا لقلبي بتمني تنول اعجابكو   ديه اغنيه مش بحبها بس انا بعشقها وعشان كلمتها قريبه جدا لقلبي بتمني تنول اعجابكو I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 24, 2008 2:58 am

--------------------------------------------------------------------------------

http://songs.6arab.net/middle/a7mad-fawzy/a7mad-fawzy_wana-gambak(fara7-movie).rm

اسم المطرب : احمد فوزي

اسم الاغنيــه :وانا جـانبـك

[center]وانا جانبك وعينيك في عينيا ..بشتاقلك يا ارق ملاك
تسلملي ويخليك ليا .. ياللي لقيت احلامي معاك
صدقني من اول مره .. انا شوفتك ولمست ايديك
خليتني فكرت في بكره .. وازي دايما اكون حواليك

ياه ..علي دي العيون الله عليها .. الله عليك
ياه ..خدني لعينيك دوبني فيها .. قربني ليك

من قلبي يا حبيبي بقولها.. انا عايزك وبعمري شاريك
بعلانها للدنيا بحالها .. انا مش ممكن اعيش غير بيك
ايامي وياك حسيتها .. وكلامي بقي كله عليك
احلامي اللي اتمنتها .. عيشتها لما لمست ايديك

ياه علي دي العيون الله عليها .. الله عليك
ياه خدني لعينيك دوبني فيها .. قربني ليك
https://sh5abeet.yoo7.com
Donia
مشرفه قسم المنزل والاسرة
مشرفه قسم المنزل والاسرة
Donia

انثى
مزاجي : متقلبه
مزاجي : ديه اغنيه مش بحبها بس انا بعشقها وعشان كلمتها قريبه جدا لقلبي بتمني تنول اعجابكو 2610
المهنة : ديه اغنيه مش بحبها بس انا بعشقها وعشان كلمتها قريبه جدا لقلبي بتمني تنول اعجابكو Studen10
الهواية : ديه اغنيه مش بحبها بس انا بعشقها وعشان كلمتها قريبه جدا لقلبي بتمني تنول اعجابكو Painti10

ديه اغنيه مش بحبها بس انا بعشقها وعشان كلمتها قريبه جدا لقلبي بتمني تنول اعجابكو Empty
مُساهمةموضوع: رد: ديه اغنيه مش بحبها بس انا بعشقها وعشان كلمتها قريبه جدا لقلبي بتمني تنول اعجابكو   ديه اغنيه مش بحبها بس انا بعشقها وعشان كلمتها قريبه جدا لقلبي بتمني تنول اعجابكو I_icon_minitimeالأحد سبتمبر 28, 2008 7:02 pm

اغنيه فعلا روعه يا باسم
lol!
The_EnD
عضو جديد
عضو جديد
The_EnD

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ديه اغنيه مش بحبها بس انا بعشقها وعشان كلمتها قريبه جدا لقلبي بتمني تنول اعجابكو   ديه اغنيه مش بحبها بس انا بعشقها وعشان كلمتها قريبه جدا لقلبي بتمني تنول اعجابكو I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 02, 2008 4:16 am

جامدة جدا يا مان the nice music
JoKeR_XxX
نائب المدير العام
نائب المدير العام
JoKeR_XxX

ذكر
العمل/الترفيه : { المغامرة }
مزاجي : رايق علي الاخر
مزاجي : ديه اغنيه مش بحبها بس انا بعشقها وعشان كلمتها قريبه جدا لقلبي بتمني تنول اعجابكو 8010
المهنة : ديه اغنيه مش بحبها بس انا بعشقها وعشان كلمتها قريبه جدا لقلبي بتمني تنول اعجابكو Collec10
الهواية : ديه اغنيه مش بحبها بس انا بعشقها وعشان كلمتها قريبه جدا لقلبي بتمني تنول اعجابكو Riding10
الأوسمة : ديه اغنيه مش بحبها بس انا بعشقها وعشان كلمتها قريبه جدا لقلبي بتمني تنول اعجابكو 1187177599

مُساهمةموضوع: رد: ديه اغنيه مش بحبها بس انا بعشقها وعشان كلمتها قريبه جدا لقلبي بتمني تنول اعجابكو   ديه اغنيه مش بحبها بس انا بعشقها وعشان كلمتها قريبه جدا لقلبي بتمني تنول اعجابكو I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 07, 2009 4:57 pm

اغنية جامده جدا يا باسم ديه اغنيه مش بحبها بس انا بعشقها وعشان كلمتها قريبه جدا لقلبي بتمني تنول اعجابكو F_e394399b8ba6
https://sh5abeet.yoo7.com/
mohamed shahin
عضو جديد
عضو جديد
mohamed shahin

ذكر
مزاجي : كرة القدم
البلد : ديه اغنيه مش بحبها بس انا بعشقها وعشان كلمتها قريبه جدا لقلبي بتمني تنول اعجابكو Egypt10
مزاجي : ديه اغنيه مش بحبها بس انا بعشقها وعشان كلمتها قريبه جدا لقلبي بتمني تنول اعجابكو 5jool10

مُساهمةموضوع: رد: ديه اغنيه مش بحبها بس انا بعشقها وعشان كلمتها قريبه جدا لقلبي بتمني تنول اعجابكو   ديه اغنيه مش بحبها بس انا بعشقها وعشان كلمتها قريبه جدا لقلبي بتمني تنول اعجابكو I_icon_minitimeالإثنين نوفمبر 30, 2009 11:22 am

أغنية جامدة جدا بجد وبحبها أوى بس انا عايز أحملها

أحملها ازاى بليز يا مان تشرحلى ازاى انزلها
BlaCKAnGeL
المـديـر العـــام
المـديـر العـــام
BlaCKAnGeL

ذكر
مزاجي : رايق
الأوسمة : ديه اغنيه مش بحبها بس انا بعشقها وعشان كلمتها قريبه جدا لقلبي بتمني تنول اعجابكو Tamauz

مُساهمةموضوع: رد: ديه اغنيه مش بحبها بس انا بعشقها وعشان كلمتها قريبه جدا لقلبي بتمني تنول اعجابكو   ديه اغنيه مش بحبها بس انا بعشقها وعشان كلمتها قريبه جدا لقلبي بتمني تنول اعجابكو I_icon_minitimeالإثنين مارس 15, 2010 12:04 am

اسف الرابط باظ اذا كنت تريد تحميل الاغنية اضغط هنا http://songs.6arab.net/middle/a7mad-fawzy/a7mad-fawzy_wana-gambakfara7-movie.rm
https://sh5abeet.yoo7.com

ديه اغنيه مش بحبها بس انا بعشقها وعشان كلمتها قريبه جدا لقلبي بتمني تنول اعجابكو
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-